procesowanie i obsługa faktur - Efematic
  • Produkty
  • Rozwiązania
  • Baza wiedzy
  • Kontakt
  • O nas
banner_knowladge

Baza Wiedzy

Digital mailroom w Kredyt Inkaso S.A.
Dla naszego klienta Kredyt Inkaso zrealizowaliśmy projekt unowocześnienia elektronicznej obsługi kancelarii dokumentów przychodzących. Celem projektu było usprawnienie obsługi dokumentów korespondencji przychodzącej, która w przypadku Kredyt Inkaso sięga 1 mln stron rocznie. Cel ten został osiągnięty poprzez zastosowanie nowej wersji rozwiązania Kofax Capture wraz z modułem Kofax Transformation Modules do skanowania, klasyfikacji i rozpoznawania dokumentów. W zastosowanym rozwiązaniu przychodzące dokumenty automatycznie są klasyfikowane oraz odbywa się rozpoznanie danych z dokumentu. Bazując na pozyskanych informacjach możliwe jest przyporządkowanie dokumentu do konkretnej sprawy – co w znaczący sposób przyśpiesza obieg w organizacji.

Klienci
axa_color
zywiec_color
skandia_color
nordwalk_color
Najnowsze aktualności
2 kwietnia 2021

Nowa lokalizacja biura

23 marca 2018

Zmiana siedziby Spółki

31 sierpnia 2015

Kofax został kupiony przez Lexmark

31 sierpnia 2015

Veolia korzysta z usług Efematic w modelu SaaS

Related Posts

nowe_logo_pekao

Baza wiedzy

Wdrożenie Kofax w Bank Peakao

2f5563848b8910bd04709c3a6a611bf095000

Baza wiedzy

Bank BGZ wybiera Efematic

veolia

Baza wiedzy

Veolia korzysta z usług w SaaS

elektroniczny obieg faktur - Efematic

ROZWIĄZANIA

Elektroniczna kancelaria
Automatyzacja faktur

PRODUKTY

Kofax Capture
Kofax Transformation Modules
Basware Invoice Processing
Kofax Totalagility
Kofax Mobile Capture
Invoicego
Kofax Web Capture

INNE

O Nas
Kontakt
Aktualności
Baza Wiedzy

Znajdź nas

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.