e-mail: info@efematic.pl, telefon: +48 504 503 305

InvoiceGo
Gotowe rozwiązanie do pełnej automatyzacji obsługi faktur zakupowych. Dzięki InvoiceGo szybko zyskasz kontrolę nad fakturami zakupowymi. Łatwe w zastosowaniu, szybkie w uruchomieniu, bogate w know-how z najlepszych praktyk rynkowych narzędzie które zapewni szybkie oraz efektywne zarządzanie i kontrolę wydatków
Skanowanie i walidacja – faktury papierowe są na samym początku procesu zamieniane na elektroniczny obraz faktury. Dane z faktur są rozpoznane (OCR). Dalsza część procesu bazuje na danych rozpoznanych z faktury oraz elektronicznym obrazie faktury.
Faktury elektroniczne – faktury otrzymane elektronicznie (email) są rozpoznawane oraz trafiają do tego samego procesu obsługi faktur.
Elektroniczne przekazywanie faktur – wykorzystując zdefiniowane auto-reguły przekazywania faktur, dokumenty dostarczane są elektronicznie do właściwych w organizacji osób odpowiedzialnych za uzgodnienie i opisanie faktury. Reguły przekazywania faktur mogą być zmieniane przez Klienta.
Przegląd i opis faktur – odpowiednie osoby elektronicznie opisują faktury. Aplikacja udostępnia w tym zakresie mechanizmy list wartości i słowników umożliwiających dodatkową kontrolę opisu faktur (np. Listy projektów, zleceń, centów kosztowych).
Zatwierdzenie faktur – prawidłowo opisane faktury są zatwierdzane przez uprawnione osoby. Zatwierdzanie faktury może być kilkupoziomowe, np.: zatwierdzenie do księgowości, zatwierdzenie do płatności.
Archiwum online – klienci posiadają stały dostęp do aplikacji w której w każdej chwili można się odwołać do konkretnej faktury oraz jej historii.
Monitoring – cały proces obsługi faktur jest monitorowany oraz w każdej chwili uprawniony użytkownik może sprawdzić status każdej faktury.
Integracja – faktury które przeszły odpowiednie akceptacje eksportowane są automatycznie do systemu księgowego lub systemu płatności.
InvoiceGo zapewnia:
Główne okno aplikacji podzielone jest na 5 obszarów / sekcji:
Skanowanie i walidacja – faktury papierowe są na samym początku procesu zamieniane na elektroniczny obraz faktury. Dane z faktur są rozpoznane (OCR). Dalsza część procesu bazuje na danych rozpoznanych z faktury oraz elektronicznym obrazie faktury.
Faktury elektroniczne – faktury otrzymane elektronicznie (email) są rozpoznawane oraz trafiają do tego samego procesu obsługi faktur.
Elektroniczne przekazywanie faktur – wykorzystując zdefiniowane auto-reguły przekazywania faktur, dokumenty dostarczane są elektronicznie do właściwych w organizacji osób odpowiedzialnych za uzgodnienie i opisanie faktury. Reguły przekazywania faktur mogą być zmieniane przez Klienta.
Przegląd i opis faktur – odpowiednie osoby elektronicznie opisują faktury. Aplikacja udostępnia w tym zakresie mechanizmy list wartości i słowników umożliwiających dodatkową kontrolę opisu faktur (np. Listy projektów, zleceń, centów kosztowych).
Zatwierdzenie faktur – prawidłowo opisane faktury są zatwierdzane przez uprawnione osoby. Zatwierdzanie faktury może być kilkupoziomowe, np.: zatwierdzenie do księgowości, zatwierdzenie do płatności.
Archiwum online – klienci posiadają stały dostęp do aplikacji w której w każdej chwili można się odwołać do konkretnej faktury oraz jej historii.
Monitoring – cały proces obsługi faktur jest monitorowany oraz w każdej chwili uprawniony użytkownik może sprawdzić status każdej faktury.
Integracja – faktury które przeszły odpowiednie akceptacje eksportowane są automatycznie do systemu księgowego lub systemu płatności.
InvoiceGo zapewnia:
- Szybkie wdrożenie dzięki wykorzystaniu naszej gotowej platformy z działającym InvoiceGo (nie tracimy czasu na instalację rozwiązania).
- Minimalne koszty inwestycyjne. Dzięki wykorzystaniu modelu SaaS (Software as a Service) klient nie ponosi kosztów inwestycyjnych związanych z zakupem licencji, hardware itp.
- Elastyczne rozliczenie uzależnione od ilości faktur (płatność per faktura).
- Skanowanie i rozpoznanie danych z faktury (wyeliminowanie papieru).
- Elektroniczny obieg faktur z elastycznymi mechanizmami konfiguracji automatycznego obiegu.
- Obniżenie kosztów i przyspieszenie procesu obsługi faktur.
- Obniżenie poziomu błędów oraz kosztów związanych z popełnionymi błędami.
- Pełna kontrola i przejrzystość procesu obsługi faktur (historia przekazywania, opisu i akceptacji faktur).
Główne okno aplikacji podzielone jest na 5 obszarów / sekcji:
- Pasek akcji (w formie przycisków) możliwych do wykonania w aplikacji w zależności od status dokument
- Lista dokumentów – lista prezentująca dokumenty w podziale na ich statusy; wybór – wskazanie konkretnego dokumentu na liście powoduje wyświetlenie jego szczegółów w sekcjach opisanych poniżej
- Nagłówek dokumentu – prezentuje dane podstawowe, historię (protokół), komentarze, załączniki dotyczące konkretnego dokumentu wskazanego w Liście Dokumentów
- Linie – prezentuj linie konkretnego dokumentu wskazanego w Liście Dokumentów
- Podgląd obrazu – prezentuje obraz konkretnego dokumentu wskazanego w Liście Dokumentów
